jesień w czerwieni


Deszcz, plucha i kicha... też tego nie lubicie? Pierwsze przeziębienie już za Wami? Współczuję;( ja narazie nie daje się, chociaż mocno odczuwam już bóle w stawach. Mam małą receptę by choć trochę poprawiać samopoczucie, mój sposób na jesienną niepogodę i chandrę to litry gorącej herbaty, ciepły szal i moc kolorów! Wczoraj razem z Kasią nie dałyśmy się brzydkiej pogodzie i ruszyłyśmy na spacer do parku robiąc przy okazji kilka fotek! Pamiętajcie - najważniejsze to działać;) Miłego piątku! 

Jesli chodzi o jesienną garderobę w tym sezonie pokochałam wszystko co długie i ciepłe np. swetry, narzutki, tą ze zdjęcia zakładam przy każdej możliwej okazji w domu jak i na zawnątrz. Ma klasyczny fason, jest ciepła - od środka ma miłego misia i jest w moim ulubionym kolorze! Znajdziecie ją tu za 74 zł a jesli wpiszecie kod PATRISZJAFASHION  w zamówieniu dostaniecie rabat - 15%, czyli mozecie ją mieć ponad 10 zł taniej! 
A spódniczkę możecie wygrać w konkursie tutaj!
Mój aparat trochę się pochorował robił zdjęcia w pięknych kolorach ale rozmazane;(

spódniczka, narzutka - sako użyj kodu PATRISZJAFASHION z 15% rabatem
szal, bluzka, torebka - sh