ile są warte Twoje ubrania, czyli cała prawda o szafingu

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w wyprzedaży ubrań zorganizowanym przez portal szafa.pl, odbyło się ono w klimatycznej kawiarni Grande Coffee Sienna. Nie było to spotkanie dla szafiarek, blogerek czy jakiejś zamkniętej grupy osób, ale dla każdego w każdym wieku. Wystarczyło zapisać się na wydarzenie i wpłacić opłątę 10 zł - przy opcji "wystawienia" swojej szafy, wejście na zakupy, kawę czy pogaduchy było za free . Ja właściwie w tym celu tam poszłam - by poznać nowych ludzi i miło spędzić czas. Namówiona przez Marionetkę Mody VIPa spotkania, przygotowałam jakieś 30 ciuszków, które wystawiam także tu i zarejestrowałam się jako wystawca. Po co o tym mówię? By uświadomić Was w jakim celu są takie wydarzenia, bo wiele osób spotkało się tego dnia z wielkim rozczarowaniem... Robię ten wpis bo spotkanie jest warte komentarza....generalnie był to niewypał..."wystawców" było 10 na 18 zapisanych, ale to nic i tak więcej niż odwiedzających...bo tych przyszło ok. 6! Co prawda ja 2 ciuszki za symboliczne 5 i 10 zł sprzedałam (chociaż to i tak mało i byłam nastawiona bardziej na wymianki), ale większość dziewczyn "zmarnowała tylko czas"...dlaczego? Głównie dlatego, że oczekiwały pozbycia się wszystkiego z czym przyjechały i to nie na wymiankę. A tak jak wspomniałam zainteresowanie było małe, bo promocja wydarzenia słaba. Dodatkowo można narzekać na kiepskie zarządzenie eventem  przez koordynatorkę- uważam, że atmosfera była dosyć smętna i sztywna.  Gdyby nie to, że znałam Kasię i spędziłyśmy ten czas na pogaduchach, pewnie wyszłabym ze smętną miną jak inne dziewczyny;( To przykre i chyab nie tak powinno wyglądać. Powodem jest niewiedza dziewczyn, które idą na takie wydarzenie, które powtórzę ma na celu wymianę lub symboliczną sprzedaż ciuchów, czyli za 5-15 zł a nie 40-50;/ przy tak dużym dostępie do wszelakiej garderoby nie ma co liczyć, że używana sukienka z sieciówki kupiona w poprzednim sezonie za 80 zł sprzeda się na szafingu za 40...podobną można dostać na wyprzedaży czy w lumpeksie....
Dziewczyny jeśli wybieracie się na takie wydarzenie pamiętajcie, że najważniejsze jest bycie z ludźmi, interesów się na tym nie zrobi;( 

Dziewczyny co o tym myślicie? Byłyście kiedyś na takim szafingu? Jakie macie wnioski? 


Korzystając z wolnego czasu wykonałyśmy z Kasią kilka fotek na bloga


Tego dnia postawiłam na kolorowy zestaw w stylu vintage,
 połowa z tych rzeczy pochodzi z sh lub wymianki ;)


bluzka - sh
kapelusz - sh
spodnie - wymianka szafa
buty - deezee