lamparcie futro i mała czarna

Jako 6letnia dziewczynka uwielbiałam ubierać się w futra mamy i babci, około 6 lat później patrzyłam na nie z obrzydzeniem a teraz znów powróciły do łask. Idąc ostatnio ulicą zaobserwowałam, że coraz więcej kobiet zastępuje szarobure  płaszcze kolorowymi płaszczami i kurtkami, często w oryginalne wzory czy fakturę. Ja tym razem postawiłam na lamparcie cęty, które pasowały idealnie do małej czarnej tego dnia. Dopełnieniem jest złota biżuteria


WYNIKI KONKURSU
Tym razem szczęście uśmiechnęło sie do...zwycięzcą konkursu z FB jest Kamila Pawłowicz Lewandowska - gratuluję! Odezwij się prosze do mnie na FB lub na emaila. 

sukienka - sh
naszyjnik - ladyqueen.pl tutaj
futro - new yorker
zegarek - vintage
buy - deichamann

Szeroki wybór biżuterii i dodatków na ladyqueen.pl teraz 15% taniej!