relacja z wyczekiwanego spotkania blogerek - październik

W sobotę 17 października mój dzień zaczął się miłym spotkaniem z dziewczynami z grupy Warszawskich Blogerek. Bardzo cieszyłam się na tą okoliczność bo z niektórymi nie widziałam się ponad pół roku a ostatnie spotkanie z tej grupy było ponad rok temu! Mam nadzieję, że na kolejne nie będziemy tyle czekały;) Tym razem udało nam się umówić w bajkowej Cukierni Sweet Moments, gdzie przy okazji mogłyśmy spróbować pysznej kawy i niesamowitych wypieków! Zaczarowało mnie to miejsce na pewno tam wrócę. Zapraszam także Was na ciasto, włoską kawę i lody!;)


Zdjęcia wykonała Margo Foto, dziękujemy ;)



wyroby są pyszne, pięknie zapakowane i ozdobione;) 


 Kilka paczek niespodzianek ze spotkania:


cień, tusz, kredka i pomadka od bell.com.pl - co powiecie na pomadkę w kolorze marchewkowym?


paese.pl - brokatowy lakier, róż i ekstra różowiasty błyszczyk - mniam!


kredka do ust - felicea.pl


zestaw przysmaków od Beer Fingers.pl - teraz z dostawą do domu!


Zestaw z tego dnia możecie zobaczyć tutaj