urządzamy M2 w bibeloty


Po tym jak wrześniowy wpis o urządzaniu jego mieszkania spotkał się z pozytywnym odbiorem i dosyć dużym zainteresowaniem postanowiłam robić takie wpisy raz w miesiącu. Planowałam to juz dosyć dawno dlatego też stworzyłam zakładkę "porady oraz przeróbki". Wpisy będą dotyczyły moich pomysłów na DIY w mieszkaniu i pokoju a także moje plany/marzenia urządzenia poszczególnych pomieszczeń. Nie lubię nudy, ciągle coś zmieniam, poprawiam, udoskonalam i przemeblowuje ( domownicy mają mnie już dosyć). Lubię robić coś z niczego albo naprawiać rzeczy vintage lub nadawać im nowe życie. Czasem stary klosz od lampy może stać się np. wieszakiem na biżuterię jak ten mój
lub jeden niepozorny przedmiot jakim jest pudełko po butach może stać się ozdobą porządkującą przy tym różne bibeloty!
Potrzebowałam kilku drobnych przedmiotów do kolejnej zmiany pokoju oraz powoli zaczynam kupować prezenty świątecznego dlatego kilka dni temu "wybrałam się na polowanie" do westwing.pl Dlaczego tak to nazwałam? Bo zakupy sprawiają mi tam radość taką samą jak np. polowanie w second hand - można trafić na istne perełki w świetnej cenie, ale wystarczy chwila nieuwagi a przedmiot zostanie zarezerwowany lub co gorzej (!) kupiony przez kogoś innego;) Istne szaleństwo! Niestety pięknej złotej tacy nie udało mi się kupić właśnie dlatego;( na szczęście klatka na ptaki poprawiła mi humor!;)
Od razu mówię nie mam żadnego latającego zwierza! Jak myślicie w jakim celu zakupiłam ten przedmiot? Niedługo o wszystkim napiszę. A oto pozostałe zakupy:
wyżej silikonowe formy do pieczenia - na prezent urodzinowy mojej mamy;)
a niżej 2 pudełka, z których jestem zadowolona najbardziej bo są z cudnego materiału, świetnie wykonane i pomieszczą baaardzo dużo!;)

A Wy lubicie zmiany w swoim pokoju/domu? Gdzie szukacie inspiracji?