beżowy płaszcz i długie zamszowe kozaki - MUST HAVE!

Dzień Dobry piątkowo! Co prawda mój tydzień jeszcze się nie kończy i w najbliższe 2 dni mam jeszcze sporo pracy, ale weekend to zawsze weekend prawda? Mam wrażenie, że te 2 dni mocno różnią się od pozostałych 5, na przykład na mieście są mniejsze korki z czego baaardzo się cieszę jadąc sobie w sobotni poranek przez Warszawę, są też sprawy bardzo niezrozumiałe jak np. pogoda pogarsza się właśnie na sobotę i niedzielę a i jeszcze czas płynie dużo szybciej niż w zwykłe dni, zgadzacie się?:) Pomimo to jak dobrze, że już weekend;))) Miłego wypoczynku!
 
Dziś prezentuję na sobie klasyczny beżowy płaszcz, który trafił mi się z przypadku. Jak? Na FB jest pewna warszawska grupa wymiankowa, w której to czasem dokonuję takich transakcji i tak to tym razem kilka kosmetyków tołpy wymieniłam na ten piękny płaszcz. Przyznam, że czuję się w nim bardzo kobieco, elegancko i lekko;) Powoli wyciągam z szafa także długie kozaki, czapki i szaliki..a Wy?

buty - merg.pl
płaszcz - wymianka
szal - no name

Zdjęcia wykonała moja mama <3