Jak ozdobić zwykłą czapkę?

Odnosząc się do tego wpisu dziś chcę pokazać jak odmieniam moje zwykłe czapki za pomocą jednego elementu. Czapki zakupiłam za około 10 zł/szt w hurtowni chyba w poprzednim sezonie. Miałam wyszyć na nich jakieś elementy, ale oczywiście zabrakło mi czasu i postanowiłam nosić je takie jakie są. Po pewnym czasie wpadłam na pomysł by dopinać do nich broszki, które znalazłam podczas porządków w szufladzie. Te proste triki sprawiają, że noszę je z większą przyjemnością bo przestają być nudne z resztą zobaczcie sami jakiego ciekawego charakteru im nadają!
 Od zawsze zachwycałam się broszkami ze szkatułki mamy. Z czasem zaczęłam przypinać je do żakietów a teraz noszę je też na czapkach. 
Broszki kwiaty kupiłam w h&m rok temu za ok 2 zł/szt, broszka róża znaleziona w szkatułce mamy.
Mucha to prezent od Magdaleny Pyszkiewicz, drzewko zakupiłam tutaj.
Chciałam Wam pokazać również czapkę, której z pewnością nie trzeba już ozdabiać, wykonała ją FlorArt. Została przyzdobiona kolorowymi koralikami w artystycznym nieładzie;) podoba się?
A może woalka na czapce? Ta została wykonana przez Małgorzatę Maier, długo zbierałam się żeby zakupić lub samej zrobić sobie taką czapkę, ale zachwyt nad nimi już mi minął. 
Poniżej czapki w stylizacjach:

Do następnego!
Patrycja