Szafa na Szpilkach - stylizacja

Relacja z wydarzenia pojawiła się kilka dni temu a dziś pokazuję stylizację. Jestem zachwycona zdjęciami, które wykonał Sebastian, profeska jak zawsze! Dziekuję;)
Ubrania do sesji dopierałyśmy w New Yorker, tym razem miałam duży problem ze skomponowaniem całości. Nie miałam planu, przymierzyłam mnóstwo sukienek i skończyło sę na spodniach...Chciałam pokazać coś wiosennego, ale jeszcze na obecną "nie-pogodę". Postawiłam więc na klasykę. Bazą są jeansy z dziurami a tematem zamsz. Do jednego zestawu dobrałam klasyczną białą koszulę w czarne pasy i długi zamszowy płaszcz a do drugiego luźną bluzkę z wiązaniem i zamszową kamizelkę. W 100% wpisuję się w ten klimat, myślę, że oba rozwiązania mogłyby sprawdzić się na wielu okazjach, co o tym myślicie? 
wszystkie ubrania New Yorker Blue City

Zdjęcia wykonał Sebastian Rudnicki