sesja o jakiej nawet nie wiedziałam, że marzyłam...

Kilka kadrów z tej sesji trafiło już na mojego facebooka, ale osobny wpis był obowiązkiem. Zdjęcia jakie zrobiła mi Aga biją rekordy! Dlaczego? Bo dla mnie mają duszę, magię i to coś czego dawno nie widziałam w swojej osobie na zdjęciach...Chyba mogę w końcu powiedzieć, że odzyskałam siebie...teraz znów jestem sobą dla siebie...nareszcie to widzę i tylko ja wiem o co chodzi;)))
O sesji wypada powiedzieć więcej. Przede wszystkim została wykonana w celu prezentacji tego pięknego wianka, który mam na sobie. Bierze on udział w konkursie, więc dajcie mu lajka bo naprawdę na niego zasługuje! Aga po raz kolejny dała z siebie 1000% i stanęła na wysokości zadania! Świetna robota! Dla mnie jesteś zwyciezcą, podziwiam takich ludzi jak Ty! 

P.S Aga robiła zdjęcia po raz pierwszy "komuś", zawsze wcześniej tylko swojej biżu;))) 
obie sukienki - sh
wianek - Filo biżuteria