przegląd nowości


Lubicie przeglądać w internecie gazetki ulubionych sklepów? Sprawdzać co pojawi się w najbliśzych dniach, jakie będą nowości i promocje? Ja uwielbiam! Tym razem przygotowałam wpis o tym co wpadło mi w oko w ostatnich dniach w sklepac Tchibo, Kik, Takko - znacie te sklepy? Zobaczcie co zwróciło moją uwagę i napiszcie w komentarzach swoje wybory. 

 Raczej nie noszę golfów, lubię dekolty więc bazowe ubrania nawet w chłodniejsze dni mają wycięcia pod szyją, ale za to długim rekawem nie pogardzę! Dlatego moją uwagę zwróciły bluzki z guzikami w 3 kolorach za 19,99! Do tego bardzo fajna narzutka z dzianiny i kompelet na jesień gotowy! 

 Dla wytrwałych sportowców...ciepłe spodnie i bluza z kapturem

Uwielbiam oglądać ubrania dla maluchów a w szczególności dla dziewczynek, moją uwagę zwróciły ciepłe bluzy! Niestety mam też słabość do ubrań męskich, tych już nie oglądam tylko od razu kupuję;p tylko zobaczcie te swetry! Mój mąż będzie miał więcej ciuchów ode mnie;)