khaki, jeans i róż

 Tego sezonu przekonałam się do koloru khaki.

Na początku kupiłam spódniczkę tu link. Jakiś czas temu tę sukienkę,co prawda szukałam podobnego kroju w odcieniu szarym,ale nie mogłam nigdzie znaleźć.
 Niedawno upolowałam kurtkę khaki w sh.I na razie zakończę wariacje z tym kolorem,chociaż uważam, że to naprawdę ciekawy sposób na pozbycie się nudnego czarnego,ten również można ciekawie łączyć, np. z  białą koszulą do pracy tak jak tu lub ze zwykłą bluzeczką w kolorze nude tak jak tutaj.
Fajnie wygląda z czerwienią lub brązami. Praktycznie tak jak mała czarna do wszystkiego i na każda okazje:)
Co o tym myślicie?:)


 Dzisiejszy zestaw raczej casual.
Sukienka w połączeniu z jeansem komponuje się zwyczajnie, dopiero po dodaniu szpilek w intensywnym kolorze oraz perełek tworzy coś ciekawszego:)


 

szpilki-merg
sukienka- New Yorker 
Koszula jeans- no name
perełki- no name