jak pomóc cerze trądzikowej?


Przekazuję moją "recepturę" ;p


Robię ten post nie z przyjemności uwierzcie mi;p 


To dosyć wrażliwy temat dla mnie,ponieważ od pewnego czasu walczę z trądzikiem. Co prawda najgorsze już za mną-oby;p ale trzeba mieć się na baczności, pilnować, reagować oraz pomagać cerze m.in używać dobrych kosmetyków.
Odkąd kosmetyczka pomogła mi przebrnąć przez największa fazę problemu (tutaj link-klik) mocniej zastanawiam się nad tym co nakładam na twarz. Przede wszystkim dobry podkład, puder oraz regularne zabiegi, które robię sama w domu np.mikrodermabrazja z firmy Mary Kay a od niedawna kwasy.


 na zdjęciu podkład matujący-beige 3
puder - beige 0,5
zestaw mikro
pedzel z naturalnego włosia
oraz próbka pudru transparentnego 

Dlaczego akurat te kosmetyki? 

Ponieważ zostały mi polecone przez zaufaną osobę, wypróbowałam i są dla mnie idealne oraz łatwe w zasięgu odkąd jestem konsultantką:) 


 Jeśli cofniecie się w moje początkowe posty zauważycie większy problem z trądzikiem niż dziś.
Tutaj pisałam co mi pomogło,a le na tym nie koniec. Nadal stosuję kosmetyki zapobiegające oraz zabiegi zwalczające problem, który w mniejszym stopniu,ale nadal jest.

 Jestem bardzo zadowolona z efektu. 
Poniżej zdjęcia, na którym mam na sobie lekki podkład.


Wiadomo każdy ma inną cerę dlatego warto udać się do dobrego dermatologa (chociaż mi z 3 u których byłam nie pomógł żaden, dopiero kosmetyczka),która zrozumiała mój problem i oceniła jaki zabieg będzie w stanie pomóc cerze:)

Okazało się że moja skóra uwielbiam kwasy.Przeszłam mały cykl razem z oczyszczaniem,pomogło!:)

 Aktualnie mikro,maseczki, kremy oraz przemywanie od czasu do czasu twarzy wodą utlenioną:)
Nie ma co się oszukiwać-problem nie zniknie na zawsze,dlatego ciągle trzeba reagować wybrałam taki sposób i cóż. Nie chciałam stosować terapii hormonalnej lub popularnego specyfiku pochodnej wit.A.

 

Motywacja dla tych, którzy walczą!:) 

Dacie radę, cierpliwość i regularność popłaca!:)


fot.Margo Foto

Macie jakieś pytania? Porady? Propozycje posta? 

Piszcie!:)


 a może jak zadbać o ładne brwi i rzęsy? 

pozdrawiam !!! :D




Etykiety: , , , , , , , ,