motywacja na jesień

Nie wiem dlateczego akurat przełom jesieni i zimy jest dla mnie okresem wielkiego podsumowania i planowania. Rok temu moja analiza wygladała tak, tym razem zamiast narzekać postanowiłam zrobić publiczny ( być może to pomoże w ich realizacji) spis moich planów i po prostu działać! Ostatnio potrzebuję większego motywatora, coraz więcej rzeczy daje mi energię, ale coraz więcej także demotywuję. Podobno za dużo analizuję i we wszystkim widzę podstęp...cóż zrobić jak taka już jestem:)

Czego dokonam?:)



chciałabym wykonać chociaż 1-2 sesje, mama mocno motywuje mnie do działania, robi coraz lepsze zdjęcia i sprawia jej to radość, więc wpisuję to jako nasz wielki plan tego sezonu!;)

P.S jedna sesja już jest - niedługo na blogu!;)


od ponad 3 lat nieużywany zanika....? Dlatego postanowiłam uczyć się codziennie po 20 słówek + dużo słuchać. W końcu co robić w te długie jesienne wieczory?:)
między innymi na współnym domowym SPA;)

...które motywują mnie do działania i nauki ( np. poradniki Uli czy Minimalistyki ) w strefie marketingu - czuję, że tym chcę zająć się w przyszłości. Postanawiam także czatać więcej książek, uspokaja mnie to a coraz cześciej czuję taką potrzebę, od miesiaca czeka na mnie "wielka książka savoir vivre" - nie znam wszyskich zasad a wypadałoby więc zabieram się do lektury;)

latem ze względu na moje wieczne przemieszczanie między Warszawą a Radzyminem a także wycieczki po Polsce, odpuściłam zajęcia teraz czas powrócić do normalnego trybu życia i działać!


Uda się czy nie uda? Wiadomo, że tak! Pamiętam jak rok temu obiecywałam sobie m.in regularność w blogowaniu i wiecie co? Udało się, wpisy dodaję max w odstępie 3-4 dni!

A Wy macie jakieś swoje plany lub postanowienia na końcówkę 2015 r ?:) Ja motywujecie się do działania?