futro i sportowe buty

Swoje życie w większości przemierzam na obcasach, moje minimum to 6 cm. Nie mam kompleksu wzrostu, po prostu kocham szpilki. Dlatego niskie obuwie a w dodatku sportowe to rzadkość na blogu. Wyjątki jednak są i chyba będa częściej bo właśnie jadą do mnie moje nowe conversy;) Jakiś czas temu dzięki temu wpisowi, wygrałam bon do Zalando na kwotę 400 zł! Postanowiłam kupić coś na co normalnie nie wydałabym kasy a z pewnością przyda mi się. Zakupiłam buty widoczne na zdjęciach poniżej oraz wspomniane conversy na obie pary czaiłam się z promocją;) myślę, że posłużą mi lata! 
Zdjęcia wykonane w lesie podczas naszej weekendowej wycieczki. To już pewnie ostatnie jesienne zdjęcia w tym roku. Miłego poniedziałku!;) 

pomadka - paese
futro - no name
buty - Zalando
spodnie - sh
naszyjnik - new yorker