kreacja na sylwestra? Masz ją w szafie!

Moje świąteczne zestawy publikują po świętach, ale jeszcze przed końcem roku by pokazać Wam i ewentualnie zainspirować w czasie kiedy szykujecie kreacje na Sylwestra. Jeśli macie problem ze znalezieniem sukienki w wymarzonym fasonie, kolorze w dodatku w dobrej cenie i nie macie już więcej siły na szukanie jej...czytajcie dalej!;))))

Polecam kombinacje z ubraniami, które masz już w szafie. Sukienka widoczna na zdjęciach kupiona latem w sh, za ok. 6 zł. Widziliście ją tutaj w wersji ze złotym naszyjnikiem i futrem a dziś z kołnierzem, który również upolowałam w sh odcinając go od wielkiej koszuli xxxxl;) To niebanalny dodatek nie tylko do tej sukienki. Świetnie wygląda do koszuli, bluzki czy innych sukienek. Wiem o czym myślicie! Nie, nie oddam Wam mojej kiecki, za bardzo ją lubię. Mam inny pomysł, radzę zajrzeć do swojej szafy, "odkopać" zapomnianą sukienkę, spódnicę czy kombinezon i dokupić do tego dodatek, który zmieni wygląd kreacji lub urozmaici ją. Może to być bolerko, kamizelka, szal czy ciekawy naszyjnik! Odświeżona kreacja na pewno zachwyci, a dzięki temu, że jest sprawdzona pozwoli dobrze się bawić bez obaw o gafę a i portlef będzie zadowolony! Ruszcie głową a nie pożałujecie!
Moje włosy  w święta dzięki cioci zakosztowały nowych doznać, co powiecie na taki warkocz?:) 
Naszyjniki, które nadają charakteru każdej kreacji! O lewej sh, diy oraz kupiony na bazarku za około 40 zł. 

Pomogłam?:) Mam nadzieję, że tak.

Miłego wieczoru i udanego Sylwestra!;))))