kolejna maxy vintage


Od zawsze lubiłam długie suknie,sukienki i spódnice:)
Kiedy byłam małą dziewczynką marzyłam o balach, na które będę mogła je założyć;p
Od kiedy maxy stały się bardziej popularne ja również zaczęłam nosić z większą śmiałością:)
Miałam długa sukienkę na swoim balu studniówkowym, zakładam maxy na spacery, do kina, na zakupy. 

Aktualnie mam ich 6. Niektóre mogliście zobaczyć już na blogu tu tu tu  i tu
 Jak na razie wszystkie pochodzą z najlepszych sklepów na świecie czyli sh;p
Mam również 2 perełki, w których nie pokazywałam się nigdzie ,czekają na  specjalne okazje:)

 Może wykorzystam je kiedyś na  "wielki bal" hi hi chyba krasnoludków!:)

Pozdrawiam Was serdecznie kochani!:)

Zapraszam na mojego Facebooka gdzie wrzucam różne ciekawostki:)

klik klik





baczność!:)


lans  w podróbach :)



poprawiamy spódniczkę do zdjęć:)



Dobra kończymy i spadamy na miasto:p

spódnica-sh
bluzka-sh
torebka-sh
pasek-no name
klapki-CCC

Zdjęcia wykonywał mój najwierniejszy fotograf Damian :*



Etykiety: , , , , ,